Reklamacje

Jak złożyć reklamację w sklepie internetowym agro-metal.com.pl

 

Wszystkie sprzedawane produkty są nowe, objęte gwarancją producenta i fabrycznie zapakowane. Pracownicy naszego działu wysyłkowego i logistyki dokładają wszelkich starań aby dokładnie zabezpieczyć każdą przesyłkę do transportu. Naszym celem jest dostarczenie przesyłki w stanie nienaruszonym oraz kompletnym. Dostarczyliśmy już tysiące przesyłek i zyskaliśmy zadowolenie oraz zaufanie klientów.


Gdy jednak otrzymasz przesyłkę, która jest niekompletna - np: w skutek błędnego spakowania w fabryce lub jest uszkodzona - np: podczas transportu i innych zdarzeń losowych powinieneś zachować spokój - na pewno dołożymy wszelkich starań aby cała sprawa zakończyła się pozytywnie.

 


Wyślij zgłoszenie reklamacji

Aby złożyć reklamację na zakupiony towar należy dokonać zgłoszenia reklamacyjnego wysyłając wiadomość e-mail na adres poczty elektronicznej: reklamacje@agro-metal.com.pl lub dokonać zgłoszenia poprzez gotowy formularz na koncie klienta: https://www.agro-metal.com.pl/signin.php?operation=client_orders_rma

 

Do zgłoszenia uszkodzenia towaru w transporcie niezbędny jest Protokół szkody, który sporządzany jest przez kuriera dostarczającego przesyłkę w obecności odbiorcy. 

 

Każde zgoszenie reklamacyjne rozpatrywane jest przez nasz dział reklamacji. Oczekuj na odpowiedź na swoją skrzynkę pocztową. 

 

Ważne: W związku z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych (Rozporządzenie RODO) prosimy o nie zgłaszanie reklamacji drogą telefoniczną. 

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel